SMC

Lite update om USA tänkte jag att ni vill ha :) Har nu anmält mig till ett informationsseminarium som man måste gå på innan skolstart, och det senaste datumet som fanns var den 26 juli så det fick det bli! Vi hade planerat att åka i början av augusti men nu fanns det bara datum i juli så det var inte mycket att göra åt det :) men en vecka längre i Los Angeles...jag klagar inte. Detta betyder att vi kommer åka typ runt den 22 juli! Det är mindre än 3 månader kvar :D Hoppas att tiden går undan tills dess.
Jag väntar nu på att få mina papper från skolan så jag kan ansöka om visum, vilket är en ganska jobbig process vad jag förstått. Men, en sak i taget. Nu är nästa steg att skypa med tjejen med lägenheten för att få svar på en del frågor och sen ska vi boka flygbiljett också! That's all for now folks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0