Hard as nails, hard as wraps

För att mina naglar inte ska gå sönder måste jag ha ett stärkande nagellack på hela tiden, sen jag köpte mitt första från Sally Hansen för över ett år sedan kan jag inte leva utan det! Men det är nästan slut nu och typ halvt torkat så jag köpte ett nytt i veckan som också är från Sally Hansen, dock inte samma men har läst att denna ska vara bra :)
Köpte även lite nya nagellack på jobbet, kände att jag behövde lägga till några i min nagellackssamling på 120 st liksom...


Sally Hansen - Hard as nails, hard as wraps. ca 100kr på Åhléns. Värt varenda öre!



Två mini-lack från H&M 9,50 kr styck (dock så har vi 2 för 1 på alla H&M's egna nagellack just nu!)
Isadora - Pink Lemonade 39,50 kr på H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0