Fake nails

Är så trött på att mina naglar ser så fula ut hela tiden att jag kände för att fixa till dem lite! Tyvärr är jag för snål för att fixa naglarna på salong så jag gjorde det själv hemma istället, så onödigt mycket pengar att göra det på salong så det är ju inte värt det =/ hoppas på att det är billigare i USA!
Det blir ju inget vidare resultat men så mycket snyggare än mina egna skivade och korta naglar :)
Nu ser man kanten från tippen på nageln men jag ska ändå måla på nagellack så det kommer inte synas!



Så här såg de ut innan!



Steg 1 - sätt på löstipparna



Steg 2 - klipp och fila dem till rätt längd



Steg 3 - applicera akrylpulver och fila ytan

Klart! Nu ska jag bara måla naglarna också :)


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Jag gjorde också såna på migsjälv igår, fast inte akryl utan gelé. Köpte mitt kit på Cubus och det är jättesmidigt, för tipparna har som ett litet "handtag" som underlättar applikationen. Sen penslar man bara på gelé + aktivator och så håller de i cirka en vecka om man inte jobbar allt för mycket :D

2011-06-01 @ 19:20:03
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0