Changed plans

Igår var jag på så himla bra humör eftersom jag och familjen skulle gå och se Rob Schneider på Göta Lejon, men så säger en tjej på jobbet att det hade blivit inställt...ah men va faaan?! Så typiskt...humöret gick ner direkt kan jagcju säga. Men det blev lite bättre när jag fick reda på att vi skulle gå på bio och se "Pirates of the Caribbean: On stranger tides"!!! Wohoo:D Har längtat såå länge på att se den.
Jag tyckte filmen var bra, men inte lika bra dom de tidigare. Varken Keira eller Orlando är ju med och det gör ganska mycket, det kände liksom att det fattades något. Men den var faktiskt rolig och en del bra scener :)


Först gick vi och käkade kinamat, så jääkla gott ju! Haha det blev bara en bild på mig, men det får duga:P


SF bio i Sickla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0