A hell of a night

Igår blev det utgång med Jeanette, hennes pojkvän och hans polare! Och återigen blev det en aning för mycket för mig, damn. Jag visste att jag skulle upp och jobba idag men ändå drack jag typ allt som gick att dricka. Omg, jag håller på att bli en alkis=/ men det kommer nog bli en del vita veckor i USA eftersom jag inte ens får dricka där :P
I alla fall så var det en jäkligt lyckad kväll! Vi började på Sommar och drog vidare till After. Där jag lyckades börja bråka med en snubbe som bara var as jobbig, som visade sig vara kompis till Jeanette och dom. Jaja.
Jag och Nick!


Kennie jag och Nick på After!





Kommentarer
Postat av: Sissel

Jaså där ser man Camilla, fest med Ingarö gangstrarna nummer ett ;) De där två pojkarna är kända på ön för många saker...

2011-06-20 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0