Harry Potter!

Jag har verkligen sett fram emot sista Harry Potter-filmen och ikväll ska jag äntligen se den! Jag borde vara hemma och packa och så...men det är ju Harry Potter!! Haha. Det blir jag och brorsan som går tillsammans, måste umgås så mycket som möjligt med dom jag kan innan jag åker ^^ Sitter nu hemma hos min andra bror och skrivit ut bilder som jag ska göra en scrapbook av och ta med mig till USA :) älskar att pyssla med sånt här! Har suttit och gått igenom ALLA mina bilder sedan typ första året på gymnasiet...det är en del bilder kan jag säga. Men nu har jag valt ut ca 110 st iaf, awesome. Visar lite bilder på det sen! Nu ska jag tagga inför bion ikväll :)

Okej, jag kan inte förminska bilder jag lägger upp här längre...Men btw så ska jag skaffa en ny blogg inför  USA :) Mer om det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0