Good Reading

Jag är väldigt dålig på att läsa böcker eftersom jag oftast tröttnar väldigt fort, om boken inte är riktigt bra vilket bara har hänt EN gång (Låt den rätte komma in). Så idag har jag köpt 4 böcker :) Det blev inga direkta hela böcker, utan 2 av dem inneåller mest noveller eller kortare historier. Kommer nog passa mig bra!
1. A clockwork orange (har varken läst den eller sett filmen)
2. Selected tails - Edgar Allan Poe (Har inte läst något av honom och vet inte så mycket om honom heller, men han är så känd så jag kände att jag vill läsa nåt av honom)
3. Omnibus 3 (en samling historier) - H.P Lovecraft (Min engelskalärare vid Folkuniversitetet tipsade om denna författare om man gillar skräck, me like)
4. The great Gatsby - F. Scott Fitzgerald (En väldigt känd bok, jag vill läsa den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0