Petit-choux till efterrätt

I fredags kände jag för att göra en efterrätt till mamma och mig, tänkte att det skulle va kul att göra nåt nytt så jag provade att göra Petit-choux. Hade aldrig hört talas om det innan jag tittade på "Mastershef" från USA, jag blev sjukt sugen på att laga mat när jag kollade på det programmet! Hon som vann gjorde såna här petit-choux en gång och det såg riktigt gott ut. Det var lite knepigt att få ihop smeten/degen men resultatet var helt okej för att vara första gången, jag fyllde dem med vaniljkräm och toppade dem med några hallon. Yummie :)







Nå, vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Fasen vad du blivit duktig på att laga mat! damn girl, värsta impressed over here.. Keep up the good work så går du snart om andrea ;)

2011-01-25 @ 05:40:33
URL: http://beagoesbacon.blogg.se/
Postat av: karin

o det var karin btw, inte bea!

2011-01-25 @ 05:41:26
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0