Peanutbutter jelly time, baby.

Idag har Karin "Kakan" Åkerrén varit hemma hos mig och vi har bara gjort ingenting, as usual. Lovely. Innan damen anlände tog jag faktiskt tag i kragen och gick ut i snön och det underbara vädret ochför att ta mig en joggingtur... Va, hörde jag rätt tänker ni? Japp. Ni hörde rätt mina vänner. Jag Camilla "Kamelen" Widmark har idag joggat i 15 min utomhus för första gången på ungefär 2 år! Hell yeah! Kändes riktigt bra :) När K kom kände jag att jag förtjänade en belöning efter min stora ansträngning, nämligen mackor med jordnötssmör och sylt. Ah, så gott.


Underbart väder! Hoppas det håller i sig så den jäkla snön smälter och aldrig kommer tillbaka!


Lite konstig bild, men jag tog den i farten när jag joggade..bara för att föreviga ögonblicket.


Delicious! "It's peanutbutter jelly time!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0