Hemkommen

Kom precis hem från Idre med familjen, så himla skönt att vara hemma! Internet fungerade bara ibland där uppe så jag kunde inte blogga så mycket direkt. Har inte hunnit lägga in de få bilder jag tog på datorn än så nu får ni nöja er med denna underhållande text. Igår ringde det nåt konstigt nummer när jag låg och sov mitt på dagen (man blir trött av att åka skidor) så jag orkade inte svara eftersom jag tänkte att det säkert va nån som ringde fel. När jag vaknade senare kollade jag upp numret på Eniro där det stod att numret kom från Model House Sweden AB, haha say what? Jag sa ju att det va nån som ringt fel...haha nej men jag vet faktiskt inte vad dom ville eftersom när jag ringde upp idag så var det ingen som svarade (kanske beror på att det är lördag). Så jag kanske ringer på måndag igen, bara för att jag är så himla nyfiken.


Kommentarer
Postat av: sissel

Du har antagligen blivit rekommenderad av någon polare som har vart där och tagit bilder, de ringde mif också i italien =) Vill att du ska komma in, bli fotad och sen köpa bilderna av dem typ.. men testa och ringa iaf ^^ Är ju inte helt säker

2011-01-09 @ 10:46:29
Postat av: milla

ja jag tänkte att det säkert är nåt sånt, vi får se;)

2011-01-09 @ 18:30:59
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0