Aussie-Karin

Allas våran Karin drar till Australien på onsdag och damn va avundsjuk jag är! Kommer dessutom sakna den lilla puddingen. Speciellt våra dagar då vi inte gör någonting förutom att titta på film och äta jordnötssmör. Så nu behöver jag hitta en annan person som ersätter henne, någon frivillig? Jag tar vad som helst. Även dig Bert Karlsson.


Vi på Gotland i somras! The Bauty and the beast. Jag är ju alltså the beast.


Här skriker hon "Jag älskar dig Camilla", jag lovar. Aah men jag älskar dig också Karin!


Kommentarer
Postat av: Karin

Aww, gulle dig! Jag kommer sakna dig tonvis också!! Puss gullefjun

2011-01-17 @ 09:30:13
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Karin

sv: alltså det är bara ett pappersark, inte ett riktigt körkort liksom. Så det internationella körkortet som jag har måste man använda i kombination med sitt körkort, det är inte en identitetshandling i sig..

2011-01-17 @ 09:37:55
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0