Vårpromenad

Både i förrgår och idag tog jag en riktig långpromenad i vårsolen! Jag får så mycket mer energi nu när man kan vara utomhus utan att frysa arslet av sig. Tog med mig kameran när jag promenerade i fredags och hittade lite vårtecken som fastnade på bild :)


Tyckte det såg så gulligt ut att en mindre groda satt på ryggen av den andra...men sen kom jag på att dom kanske parade sig..? Tydligen så är hanen mindre än honan. Och här kommer jag och stör dem och fotar när dom håller på :P sorry buddies.


Gick en bra bit bort, tog ca 1h & 15 min nånting att gå tror jag. Det var så mycket vägarbeten i vägen att jag inte pallade gå tillbaka samma väg, så jag tog bussen :) men jag gick faktiskt av en hållplats innan min och gick lite längre än vanligt! Hurtigt värre.


De första tussilago jag såg för i år! Våren är här ^^ underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0