Swedish Hasbeens for H&M

Jag har gått och blivit sjuk (ovanligt va?) så jag skulle egentligen jobbat igår och idag men det gick ju inte alls, går till jobbet imorrn istället..det är ju röd dag vilket betyder 100% OB, me like.
Igår släpptes en skokollektion med Swedish Hasbeens för H&M och jag ville verkligen ha ett par så det var jävligt surt att jag inte jobbade, men vill jag verkligen ha nånting så stoppar inte en förkylning mig. Så jag pallrade mig in till stan, gick till H&M på Götgatan och hittade paret jag ville ha, köpte dem och åkte hem. Piece of cake. Kände mig dock lite udda när jag gick med höst/vinterjacka helt igenknäppt och halsduk upp till öronen när alla andra typ gick i t-shirt...kände mig som en sån där turist som inte är van vid vårat kalla väder så dom går runt i dunjacka och fingervantar hela tiden. Eller är det bara jag som har sett dem?



De gick på 399:-, dock ingen pers.rabatt eftersom jag inte jobbade :/ Men det gör inget, tyckte det var ett bra pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0