Tonight. Awesome.

Damn! Blue man group var så jävla bra. Hade ändå ganska höga förväntingar men det var så mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara. Vi satt i mitten på andra raden och nu sitter jag här med banangegga i mitt nytvättade hår. Men det sägs ju att banan är bra för håret... :)
Seriöst, dom killarna vet hur man underhåller en publik! På hög nivå. Jag skulle fasen lätt kunna gå en gång till.
När showen var slut befann dom sig vid utgången så man fick ta lite foton och så. Jag ville så gärna ha en blå puss på kinden, så jag fick en riktigt stor en.


Regnponcho på - check!


One blue man and me.


Another blue man and me. Han som gav mig pussen!


Det kallar jag puss! Me like.


Awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0