H&M-oholic

Mitt bankkonto mår inte bra just nu...


Likadan "skinnjacka" som den ljusa jag köpte för 149:-, jättemysig stickad väst för 199:-


Långklänning, 349:-


Klänning, 299:- Perfekt till nyår! (Min mobilkamera är inte den bästa så färgerna stämmer inte direkt.)

 
Den beiga trenchcoaten för 299:- från reklamen som är slut hela tiden överallt, dock är den för stor..så jag tror jag väljer den gröna istället, 399:- Eller pallar jag leta efter den beiga i strl 34?


Fruktansvärt snygga skor från Scorett! Blev kär när jag såg dem på Carolina Gynning i TV-reklamen :) 799:-


Grymt skön push-up bh, 199:-. Benvärmare, 69:- som man inte kan prova för om man öppnar förpackningen är det inte öppet köp...hur ska jag då fan veta om dom sitter bra?! Jävla Kappahl.


Kort kavaj som jag har likadan fast randig i svart/vit, 150:- Svart passar ju till allt, så jag var ju bara tvungen att ha den i svart också..right?


Till vänster, världens mysigaste och största halsduk! 129:-. Svart halsduk, 30:-

Självklart är ju allt förutom bh-n och benvärmarna från H&M! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fyndig rubrik.

2010-09-03 @ 17:21:57
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

I know.

2010-09-03 @ 22:09:12
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0