Jeanstävling

Ni kanske vet att H&M har haft en jeanskampanj i två veckor nu, och under den tiden har alla H&M-butiker i Sverige haft en tävling om vilken butik som kunde sälja flest jeans under dessa två veckor.
Kan ni gissa vilken butik det var som vann? Det var faktiskt butiken i Nacka Forum, woho! Man kan ju säga att jag valt rätt butik att jobba mest i eftersom alla som jobbar där fick välja vilka jeans de ville och få dem gratis :) I love my job. Jag faktiskt aldrig köpt jeans på H&M förut (förutom dom jag köpte för en vecka sen) och dom sitter faktiskt riktigt bra! Dom jag köpte förra veckan är helt underbara, har blivit mina nya favoritjeans. Det är modellen som heter Super Skin och har låg midja, sitter tajt men är stretchiga så man kan faktiskt röra sig normalt i dem :) Dom jag fick nu heter Slim, inte lika stretchiga men sitter grymt bra.


"Slim", 399:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0