Middag och utgång

Igår träffade jag Hanna och Karin som jag inte sett på evigheter! Hanna hade jag inte sett sen studenten (3/6!!) och Karin vet jag inte när jag såg senast. Tråkigt att det blir så, måste ändra på det! Men det va skitkul att höra hur Hanna-the-Banana hade det på Kos i sommras och även kul å höra Karins "extremt" händelserika liv just nu.
Efter en middag på söder drog jag och Banana till Nype där vi möttes av feta kön, men efter lite telefonsamtal fick vi varsin fribiljett in :) Awesome. Vi träffade på Jonna som jag inte heller sett sen studenten! Skoj.


Banana och Karin!





Fina flickor:) Hanna & Jonna.


Jag kan säga att jag var ganska trött, och det syns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0