alldeles för tidig morgon

Idag var nog den tidigaste morgonen på länge. Gick upp 05.30 och åkte hemifrån 06.30. Anledningen? Jag jobbade i Kista idag och började 08.00. Imorgon börjar jag 08.30, wow, en halvtimme extra sömn!

Åh! Förresten. Vet inte riktigt om jag nämnt det i bloggen, men min älskade plånbok som jag tappade bort för typ 1 månad sen är återfunnen! :D Haha, ganska lustigt ställe jag hittade den på dock. Jag hade polisanmält allt i plånkan, beställt nytt bankkort och skulle fixa nytt körkort. Men så när jag skulle sätta på mig mina jobbskor idag var det något som låg i vägen...min plånbok! Och det är nu inte så att jag har storfot-skor eftersom min plånbok får plats i dem, men min plånbok är minimal och den är bäst! Love it.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0