Saco mässan

Idag var jag på Saco mässan med Rickard. Har ju funderat lite på att gå nån liten kurs på en termin bara för att ha nåt att göra liksom, men det slutade med att jag mest tittade på det som handlade om utlandsstudier. Är ju taggad på att åka till USA och plugga några månader och jag fick med mig en hel del kataloger hem! Men jag känner ändå att det vore nog roligare att åka dit när jag är 21, vilket är om 1 ½ år...men jag får väl helt enkelt hitta nåt annat att göra tills dess :) Något förslag??


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker du ska tågluffa! Låter ju görkul. Eller så åker du till Australien som resten av packet :D

2010-11-19 @ 18:03:05
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0