Lanvin á la H&M

Ja, idag kl 08.00 släppte H&M sin Lanvin-kollektion både på hm.com och i butikerna. Jag började jobba kl 07.30 och när vi öppnade butiken stod vi ca. 10 pers vid ingången och räknade ner från 10-0 när vi släppte in dom som hade köat...haha, kände mig urlöjlig. Det var faktiskt riktigt liten kö, men det droppade in ganska många senare. Det har ju varit så otroligt dålig reklam om det här tycker jag, har det stått nånstans att butikerna öppnade kl 8? Inte vad jag vet. Och reklamen på TV, asdålig. Dom borde gjort reklam för fler plagg, för av de saker jag sett kände jag mig inte alls intresserad av att köpa nåt förutom kanske solglasögonen. Dock så hittade jag ett plagg jag verkligen ville köpa när jag jobbade idag, hoppades bara på att den inte skulle ta slut eftersom jag slutade kl 12...Jag hade sån tur att det fanns 1 kvar när jag slutade. Woho!




Fuskpälsväst från Lanvin <3 H&M för 799:-, pers.rabatt 599:-

 

Vi fick söta tröjor att ha på oss när vi jobbade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0