H&M Home

I förrgår jobbade jag på Drottninggatan på H&M Home avdelningen, riktigt kul faktiskt! Lite annorlunda mot att jobba bland alla kläder, så det var kul med omväxling. Jag brukar faktiskt inte gå upp på Home avdelningen men det är jättefint och finns mycket fina saker, ett tips om ni inte hittat nån julklapp till mamma eller mormor är att gå upp där och kolla. Själv hittade jag två fina kökshanddukar jag köpte till mina :) Till pappa ska jag nog köpa en badrumsmatta, kostar under 100-lappen!
Det här hittade jag till mig själv:



Två klänningar för 99:-/styck, vet inte om jag ska behålla båda eller vilken är snyggast? Jag menar, med personalpris är det 150 kr för båda...löjligt billigt.




Lite svårt att se på bilden men så här ser det ut på hemsidan:



En supermysig filt för 499:-, köpte en i vitt men jag vet inte om jag ska byta till den svarta...vad tycker ni?

 

Dessa två kökshanddukar blev det till mamma och mormor :) 79,50:- och 49,50:-



En lång kudde 50x90 stor för 99:-, sen köpte jag ett rosa kuddfodral till. Mys :)

Att dekorera sängen med fina och mysiga saker är ju underbart, right?




Kommentarer
Postat av: Laila

Glad Advent:)

2010-11-28 @ 15:15:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:59:04
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0