Gårdagen

Igår hann jag inte vila mycket. Jobbade i Vällingby mellan 09.45-18.15, notera att det tar ca. 1 h och 20 min att åka dit, jag hade så sjukt bråttom när jag skulle ta bilen till Värmdö Marknad..fick ligga i 130 på motorvägen för att precis hinna med bussen. När jag kom hem från jobbet ca kl 19.50 fanns det ingen tid att spilla, skulle nämligen med bussen som gick 20.54 för att möta upp Hanna och hennes kompis i stan för utgång. Slängde i mig maten (bokstavligt talat), tog en snabbdusch, packade väskan, hällde i mig en halv öl, försökte i all panik välja kläder vilket resulterade i kortslutning i min hjärna...fick bli den lilla svarta helt enkelt. Jag fick som vanligt springa till bussen och hann faktiskt med den. Jag var lite imponerad av mig själv för jag brukar alltid ta minst en buss senare än vad jag tänkt. Men nu är det ju så att mina bussar bara går en gång i timmen på kvällarna och föräldrarna hade druckit vin så det fanns ingen som kunde skjutsa mig.
Jag Hanna och hennes polare Issa drog till Nivå 22 för att föra lite, sen drog vi till nåt nyöppnat ställe som heter Vain. Ganska schysst lokal men såå tomt på folk, och Dj'n va sämst. Jag hade snackat med en annan kompis om att ses under kvällen, så jag stannade inte länge på Vain utan mötte upp han och hans kompisar och drog till en jazzklubb som heter Fasching. Kul att prova nåt nytt och annorlunda jämfört med vad jag brukar gå till :) Vi blev kvar där till kl 4. Så efter den händelserika dagen var jag riktigt trött idag, damn. Men det var en riktigt kul kväll!

 
Vain



Fasching


Kommentarer
Postat av: Karin

Antagligen inte.. Men jag funderar ändå starkt på att komma hem till sommaren, då är det ju ändå vinter där liksom. Men vi får se hur allt är där och om jag trivs och så. Annars tror jag faktsikt att jag är hemma till sommaren. Vill ju inte missa onsdagsklubben på golfen!! WIIIEE ;D

2010-11-16 @ 16:05:01
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0