Torsdag på Solidaritet

Eftersom vi bara skulle på bio idag med skolan kände vi för att gå ut igår! Första gången jag går ut på en torsdag faktiskt. Vi drog först till 2 barer och sen vidare till Solidaritet, det var väl hyfsat mycket folk. Det blev en ganska sen kväll då vi drog därifrån runt 04.30 :P det var alldeles ljust ute. Jag hade satt en gräns på att jag skulle spendera max 300 kr...istället ´blev det dubbelt upp ungefär =/ inte bra med tanke på att jag ska på två studentskivor nästa vecka..suck. Det går inte bra för ekonomi just nu.

Hittade en gryymt ful bild på Sara och mig från igår, vet inte varför jag håller handen så den ser ut som en gigantisk klo..dessutom ser jag as trött ut :P



Haha, så hemsk! Men eftersom den redan ligger ute på nätet så kunde jag lika gärna lägga upp den här :P


Kommentarer
Postat av: milla

asså när jag skriver ful bild på Sara och mig, menar jag att jag är grymt ful på bilden..inte sara :P

2010-05-07 @ 20:19:04
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0