Torr-hosta

Sitter här med värsta torr-hostan som gör mig galen. Speciellt när man typ sitter på bussen och det sätter igång, man försöker hålla inne hostan och sitter där med ett illrött ansikte och tårar i ögonen för att det är så sjuuukt jobbigt att hålla emot. Am I right? Jag ska på ett möte kl 9 med H&M på Handels i morrn i 3 timmar och känner inte för att vara den jobbiga personen som sitter och hostar var 5e sekund. Så jag satt och funderade på om det fanns nåt på Apoteket som kan hjälpa, sökte lite på Google och hittade något som heter Noskapin och hjälper mot torr-hosta. Hallelulja! Men fan då. Det är stängt här på Värmdö och de flesta öppnar runt kl 10. Så jag Googlade lite mer och fick reda på att det finns ett Apotek vid Sergels Torg som har öppet dygnet runt :D Awesome!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0