Nu räcker det

Jag har haft hela gårdagan och hela denna dagen på mig att plugga inför NK prov och filosofi uppsats...jag kommer ingenvart. Fan. Filosofin bara funkar inte, ingenting flyter. NK är bara så jäävla mycket att kunna...som vanligt på alla prov nu för tiden! Just nu vill jag bara skrika och gråta på samma gång, står fan inte ut..kommer ju dö i förtid om detta skulle hålla på länge till. Som tur är är det bara 2,5 månad kvar, "bara".
Jag har inte haft tid med en powernap idag (som brukar vara i minst 2 timmar) så jag sitter och klunkar Redbull istället, hoppas det hjälper. Please, just kille me. Man kan ju inte ens slappna av på helgen, fråga Adrian...denna helg som var gjorde jag knappt nåt annat än att plugga och sova. Yay vilken rolig flickvän jag är. Förhoppningsvis blir det inte lika stressigt i helgen, men en del plugg blir det nog. Jag som vill jobba lite då och då, men neej, man ska plugga hela jävla tiden.
Sen blir jag så förbannad på lärare som inte kan ta sig tid att svara på mail. Vafan är problemet?! Ska det vara så svårt? Nej. Dom är bara dumma i huvudet.

Shit jag blir ju helt jävla yr av allt just nu. Dessutom känns det som att någon har hängt 2 stenblock i mina ögonlock och fyllt mina påsar under ögonen med silikon för jag får ju ingen sömn. Damn. Nu räcker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0