Melodifestivalen

Av någon konstig anledning så är jag alltid lite efter med att publicera inlägg om saker, alltså jag skriver om saken några dagar senare. Som Melodifestivalen t.ex., jag satt ju bänkad framför TVn med hela familjen och Adrian. Blev så chockad när jag såg Salem al Fakir sjunga, då helt plötsligt Björn Gustavsson kommer in på scenen och sätter sig vid pianot...haha say what? Jag tror ju han fick många röster bara för det, med tanke på att han och låten sög.
För dem som inte var hemma och skådade detta lägger jag upp klippet här:



Haha, han kommer in efter typ 2 minuter.


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Shit vad skumt :O

2010-03-16 @ 12:14:37
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Nero

Han var grym och låten är awsome ;)

2010-03-16 @ 20:11:20
Postat av: milla

icke

2010-03-16 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0