H&M

Jag har ju inte jobbat på ungefär 3 veckor, så nu kände jag att det var dags igen. Efter sista lektionen bokade jag in mig på ett pass på H&M i Fältöversten och fick panik-bråttom! Hade ca 25 minuter på mig att ta mig från skolan till Karlaplan...skulle jag komma i tid var frågan? Väldigt tveksamt. Tog t-banan från gullmars till slussen, fick vänta 6 min på röda linen mot Ropsten och ca 15.55 (5 min innan jag började) klev jag av t-banan och skulle försöka hitta till H&M-affären i ett centrum jag aldrig varit i. Oj oj va spännande...Jag rundade några hörn och till slut såg jag de röda ljuva bokstäverna H&M lysa framför mina ögon. Jag kom dit 16.03. Attans, sen med 3 minuter. Dom som jobbade där va as schssta, en tjej försökte få mig att anmäla mig till Vår-ruset (??) men hehe nej tack. Jag klarade av de 3,5 timmar jag jobbade och vips så var man 350 kr rikare...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0