Studenten!

Oj oj, har varit så upptagen med studenten att jag inte hunnit skriva på bloggen. Kanske ni förstår^^ Men fan, igår tog jag STUDENTEN! Helt sjukt. Det var underbart, jag var så lycklig när vi hade sprungit ut att mina ben skakade. Men så sorgligt också, kommer ju inte träffa min underbara tjejer varje dag som jag har gjort i 3 år nu. Kommer ta tid att vänja sig vid allt.
Flaket igår var grymt kul! Förutom att Sissels mössa föll av och hon hoppade efter och missade hela skiten, poor thing. Vi badade i fontänen vid Sergels Torg, grymt kul och Svinkallt :P haha. Kom ca. 1,5 timme för sent till min mottagning hemma (hehe, oops) och där hade vi det jätte trevligt med mat och dricka, och presenter :D har inte hunnit ta kort på sakerna än så det kommer senare. Men superfina presenter var det, kunde inte blivit bättre :)
Sen var det ju slutskiva på Skyddsrummet och det var helt okej! Det kunde varit bättre, men what the hell, vi hade ju tagit studenten! Då kan man fan inte klaga :P

Nu ska jag fokusera på jobbet och körkortet! Here we go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0