Nationaldagen

Jahapp då var det nationaldagen, woho...I guess. Jaja, jag kände inte för att sitta hemma i soffan hela dagen som jag gjorde igår..så jag åkte in till stan med mamma :) Jag hade några saker att fixa och så var det perfekt väder att gå i stan, underbart.


Ett nytt nagellack som jag trodde var väldigt ljus-rött men tydligen är det rosa-orange typ. Jaja.

En ny kalender som jag trodde startade förra veckan men startar tydligen om en vecka...det går bra för mig känner jag.

Köpte en rosa penna och ett fotoalbum som jag tänkte fylla med bilder från gymnasietiden :) roligt att ha.

Snygg tajt klänning från Vero Moda, lovely!

Bytte färg på klockan jag fick, kände att rosa var mera Jag :) gorgeous!


Nu ska jag äta jordgubbar och leka med min nya kamera!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Klockan var riktigt, riktigt fin. :)

2010-06-06 @ 22:57:46
URL: http://furtherintoyourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0