Shopping!!

Efter att ha jobbat mellan 10-13 kände jag för lite shopping! Kunde ju inte låta bli att handla på H&M med personalrabatt ;) inte nog med att det var rea, jag fick pers. rabatt på det också. Sweet. Hittade ett par snygga sommarskor på DinSko också, as sköna. Perfekt till Gotland :) Så jag sprang runt på stan i 5 timmar själv och shoppade, jag åt dock lunch med brorsan och passade på att köpa en spik-kudde av honom eftersom jag fick rabatt på den också ;) Det går bra nu.



Klänning från H&M, org. pris 349, Reapris 150, personalpris 113 kr.




Tröja från Gina Tricot, org. pris 129, reapris 74.50 kr
Grå kjol från H&M, org. pris 49,50, reapris 30 kr
Röd-korall kjol från H&M, org. pris 150, reapris 50 kr



Skor från H&M, org.pris 399 kr, pers.pris 299 kr
Militärgrön kjol från H&M, org.pris 99 kr, reapris 50 kr, pers.pris 37 kr
Ljusrosa kjol från H&M, org.pris 349, reapris 150, pers.pris 113 kr



Spikkudde från Teknikmagasinet, org.pris 150, pers. pris 118 kr



Skor från DinSko, org.pris 349, reapris 149 kr

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mina köp :) fast är lite osäker på klänningen, kan man få be om någons åsikt?


Kommentarer
Postat av: Karin

Klänningen var ju snyggast! Jag provade den också för någon dag sedan, hade dock fått med mig fel storlek till provhytten och orkade inte gå och byta så det blidde inget. Men den är göörfin! Tur att jag inte köpte den, när jag kollade var den inte på rea ännu. Snacka om att jag hade blivit sur om jag såg att den dagen efter reades ut! huhu

2010-07-06 @ 11:17:50
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

haha ja vilken tur. Jag köpte en till likadan i rosa, tror den är snyggare. Eller?

2010-07-06 @ 18:19:24
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0