Jobb jobb

Efter en lång dag igår med teoriprov, jobb och ha kört vilse kände jag för att inte göra nånting idag :) grymt skönt. Fast jag var dock tvungen att åka in till stan för att byta de rosa ballerinaskorna jag köpte för nån dag sedan, de var lite för stora. Men i övrigt har jag bara kollat på TV och suttit framför datorn. I morrn ska jag jobba 8-17 så jag måste upp kl 6 =/ men, time is money så det är lika bra att gå upp tidigt. Ska vara i Nacka Forum, så om ni har en sväng förbi där kom in på H&M och make my day. Tror dock inte att det kommer vara så många som shoppar i ett köpcentrum imorrn när det ska bli typ 30 grader och sol. Let's hope so.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0