HM.com

Beställde ju ett par saker från www.hm.com för ett tag sen (typ 7 veckor sen...) och ÄNTLIGEN har de kommit. Var lite annorlunda än vad jag tänkt mig dock...den rosa tröjans stenar såg ganska milda ut på hemsidan men var ganska starka i verkligeheten, den randiga tröjan beställde jag i M för den såg rätt liten ut på bilden - den var enorm i verkligeheten! Men luftigt funkar väl. Linnet satt as bra och var snyggare i verkligheten :) score. Köpte ju även en svart långklänning men eftersom den är för stor ska Linday kanske köpa den :) great.
Dessutom köpte jag ett par snygga och riktigt sköna ballerinas från H&M idag!

Jämför själva:

 



Skorna och linnet matchar väldigt bra :) awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0