Carl Kjellgren

By the way så handlade en svensk skådespelare av mig när jag jobbade idag :) wow. Han heter Carl Kjellgren och har varit med i bl.a. Tomten är far till alla barnen och Beck. Jag kände igen honom så väl men hade ingen aning om vad han hette, tur så var han tvungen att visa legitimation när han handlade så jag kunde kika på namnet :) hihi. Om ni verkligen vill veta så köpte han en långärmad röd och vit randig tröja :) Gubben som stog efter honom i kön frågade Carl om han kom från Gränna...vilket han inte tyckte var roligt alls. Först fattade jag inte skämtet, sen gjorde jag det. Haha.



Snubben verkar inte gilla att bli fotograferad, finns ju inga bilder på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0