Snabba Cash

Har precis varit och sett Snabba Cash med mamma, pappa och Rickard. Jag var inte speciellt taggad på att se filmen eftersom jag knappt visste vad den handlade om, men den var faktiskt riktigt bra :) Bra skådespeleri, bra story...Dock lite skakig kamera ibland som det brukar vara i de flesta svensdka filmer, när de springer samtidigt med kameran ser man ju inte ett skit - hur svårt ska det vara att hålla kameran relativt stilla. Suck.
När jag stog i toalettkön efter filmen var slut stog två tjejer bakom mig och gillade inte alls filmen eftersom det tydligen bara var 1/3 av själva boken och att det saknades jättemycket, det enda de typ tyckte var positivt var att huvudpersonen tydligen var så jävla snygg i kostym. Jaja alla har sina åsikter.
Jag rekommenderar iaf folk att se filmen :)





Kommentarer
Postat av: Karin

2010-01-17 @ 11:18:53
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Karin

Men han var snygg jue!! Smaskens säger jag bara...

2010-01-17 @ 11:19:26
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0