PA

Idag var det meningen att vi skulle jobba med vårat projekt arbete hela dagen, så i morse gick jag upp vid 9 för att skriva lite..sen bar det av in till stan för att träffa resten av gruppen och ge respons till varandras texter. Vi låg såå mycket efter innan jul, men nu känns det riktigt bra! Allright. Vi satt på Waynes coffee i 2 timmar, sen gick jag runt i några affärer och fick reda på att käre adrian också var i stan men skulle på bio och se Avatar..så avundsjuk. Så jag gick istället till mammas jobb där jag nu sitter och väntar på att hon ska sluta om 15 min :) Sen hoppas jag på att jag hinner kolla på ett par träningsbyxor som jag har letat efter så länge.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, helt sjukt vad produktiva vi var idag! :D ibland är vi ju för bra liksom!

2010-01-19 @ 22:22:47
Postat av: milla

we rock

2010-01-19 @ 23:26:44
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0