Ambassadeur

Igår började vi kvällen med att samlas hos Sara och lagade middag tillsammans, pastasallad, yummy. Det blev lite vin och nån drink sen sjöng vi singstar, man kan ju lugnt säga att det verkligen märktes att det satt 6 tjejer på nedervåningen..damn! Vi gjorde oss i ordning och kom fram till att vi skulle ta en taxi in till Ambassadeur, så jävla skönt. Vi kom dit strax efter halv elva, vi stod på listan så vi slapp betala entré :) vakten tittade inte ens på mit leg..konstigt. Det var ju första gången vi var där och jag måste säga att We liked it! Vi börjar tröttna på Collage, så nu är Ambassadeur det nya Collage. Sweet. Det var iaf as nice, riktigt bra dansgolv. Det fanns iofs typ ingenstans att sitta, men men..då var det bara att dansa istället :)
Olyckligtvis så glömde jag kameran hemma och ingen annan hade heller med sig, så jag fick köra på några kassa mobilbilder..har inte orkat lägga in dem på datorn eftersom jag varit så bakis. Suck. Men jag hittade lite vimmelbilder från kvällen på stureplan.se, haha man kan se några glimtar av oss ibland:

 
  

Gillar bilden på killarna där Linda försöker vara med i bilden...


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, snyggt! Shit, att du hittade oss på bilderna, good work :)

2010-01-24 @ 20:11:26
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0