Första jobbdagen

Efter en förjävligt dålig prestation av mig på Marketing-provet så kände jag för att tjäna lite pengar! Så jag satte mig vid datorn kl 15.30 och bokade in mig på ett pass på H&M i Ringen från kl 16.00-19.30, så det var bara att dra dit direkt, awsome :) Fast jag var lite nervös eftersom det skulle bli min första riktiga jobbdag efter mina två utbildningsdagar, känner mig inte helt säker på kassan fortfarande. Som tur var slapp jag stå i kassan :D butikschefen sa att jag inte behövde stå i kassan om jag inte var helt säker på det, så jag fick vara på golvet istället :) Hängde ut kläder, såg till så att allt såg snyggt ut...ja, lättförtjänta pengar må jag säga. Allt gick bra tills vi skulle stänga, för det första fattade jag inte att dom stängde kl 19 så jag blev ju en aning överraskad när butiken var helt tom och de låste dörrarna...jahapp, bra koll man har. Sen kom jag ju inte ihåg hur man skulle stänga kassan å så blev det lite fel här och där, men som tur var hjälpte de andra mig :) Nästa jobbpass är på lördag kl 8-15 i samma butik, see you there?

Kommentarer
Postat av: Linda

Finns det en HM i ringen? Alltså skanstull??



Du kommer ju att bli en rich bitch!

2010-02-24 @ 23:13:42
Postat av: milla

JA linday:) Du går in där man kommer upp från tunnelbanan när man går till eriksdalsbadet.



If a was a rich girl, nananana.....

2010-02-25 @ 00:12:11
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, jag vill också!!! Tipsa om mig din lilla groda!

2010-02-25 @ 16:03:15
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Awesomeness camilla, awesome!

2010-02-26 @ 07:36:43
URL: http://tomorrowisastranger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0