Vinterbilder

Har varit hemma idag. Så jag passade på att städa rummet(!) och gick även ut i det fina vädret för att ta lite bilder. Tyvärr var jag ute lite sent så solen syntes inte längre, men det va fint ändå. Sen har vi hängt ut fågelmat så det är fullt med fåglar utanför köket hela tiden, så jag tyckte det skulle va kul å få nån fin bild på en liten fågel. Lite svårt eftersom när man står nära så vågar dom ju inte flyga fram och käka, men några hyfsat bra blev det iaf :)

 







Bilderna är finare i större format för då ser man mer detaljer, men ni får nöja er med detta. Det här var det närmaste jag kunde komma så det blev inte bättre än så här, skulle vilja köpa ett objektiv med bättre zoom till kameran så får man lite bättre närbilder :) men dom kostar ju några tusenlappar...och jag är ju inte bäst i världen på att spara direkt, eller hur Karin?


Kommentarer
Postat av: Karin

nej. och inte på att städa heller. så duktigt av dig att iaf göra en av två saker iaf! :)

2010-12-09 @ 18:13:37
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Jag börjar med att ersätta mellanmålen med proteindrycken, 1 mellan frukost och lunch, och 1 mellan lunch och middag. sen kan man byta ut större måltider om man vill, men jag börjar lite lugnt :) kan även drickas efter träning för snabb återhämtning :)

2010-12-10 @ 10:51:51
URL: http://hannasjogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0