Underbara billiga shopping

Har hittat några saker på sistone jag verkligen gillar, för att inte tala om hur billigt det var. Och som vanligt är det från H&M, love it.



Söt leopard-jacka med halvlånga ärmar. Ord.pris 499:-, reapris 199:-, pers.pris 149:-



Två set i velour för 149:-/styck. Pers.pris 112:- för både tröja och byxor..sjukt billigt! Vet dock inte om jag ska behålla båda, vilken är snyggast?

 

Hittade dessa ihopvikbara skor för 99:-/styck, pers.pris 75:-. Awesome! Köpte både ett par svarta och ett par röda, dom är omrskinnsmönstrade och glansiga :)

 

Hittade två roliga ringar formade som skalbaggar, ville ha den röda men hittade den gröna först och sen hittade jag den röda..därför jag har två :P



Kommentarer
Postat av: Karin

Alltså du måste verkligen hitta någonting att spara till, sätt upp ett mål för faan! Eller skaffa ett låst sparkonto som inte går att öppna på tre månader. Du ger shoppaholic ett ansikte! (snygga grejer btw) :D

2010-12-07 @ 15:06:20
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: love&peace

Coola ringar ^^



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-11 @ 16:27:55
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0