Soap Bar

Igår drog jag och Karin till Soap Bar och röjde. Fan va kul det var! Det var första gången jag var där och första intrycket var grymt bra. Sköna människor, bra musik och allmänt bra bara :) Skönt nog gick det inte åt så mycket pengar heller, love it. Det är definitivt mitt nya favoritställe! Här har ni lite bilder från kvällen:










Och så en snyggingbild från Finest där mitt hår ser ut som jag vet inte vad, lockarna gick ur ganska fort och här ser det bara allmänt konstigt ut. Men ändå en fin bild på oss :)

Haha, det ser ju ut som att mitt hår sticker ut as konstigt där bak, men nu såg jag att det är en annan tjejs hår bakom mig :P Jag tyckte det såg så konstigt ut!




Kommentarer
Postat av: Karin

Så jävla kul var det!! Tack tjejen :D

2010-12-05 @ 18:20:03
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0