Nacka Forum i Idol-anda

Idag åkte jag till Nacka Forum för att träffa Björn över en fika. Vi var där till kl 15 eftersom då var de flesta från Idol där för att uppträda! Me like. Jag trodde att ALLA finalister skulle va där, men det var alla förutom Minnah och Jay. Dessutom trodde jag att alla som var där skulle uppträda, men icke. Det var bara Linda, Sassa, Geir och Elin som sjöng. Varför?! Ville ju hellre se dom andra, men men det dög väl. Sen var det signering som gällde, men det var bara om man köpte en Idol-CD så jag tänkte att jag brukar ju ändå köpa den så då tyckte jag det skulle va kul att få den signerad. Ville mest att Andreas skulle signera, men när jag väl stått i kö och kommer fram så sitter han inte kvar. Så vi frågade Olle vart han va, då han säger: "Han var tvungen att gå". WTF?! Där har man stått i kö och även köpt en CD men så "var han tvungen att gå", kunde typ inte killen som hela tiden snackade i mikrofonen sagt till innan eller nåt? Åh va irriterad jag blev. Men det var ju inte hela världen ändå :) Jag fick ju se dom iaf!




Hela gänget!

 

Linnéa och Sassa

 

Elin och Geir

 

Linda och Olle. Linda verkade riktigt glad och skön, men Olle verkade lite stel och ointressant.



Daniel



Den signerade skivan!




Kommentarer
Postat av: Allt om Sassa!♥

Hej! Vad roligt att du har varit och träffat idolerna på Nacka Forum! Jag lånar bilder på Sassa till min fanblogg, hoppas verkligen det går bra, om så inte så säger du till så tar jag bort dem! :) Självklart länkar jag till din blogg. Kram på dig.

2010-12-12 @ 14:23:31
URL: http://alltomsassa.blogg.se/
Postat av: Karin

tönt.

2010-12-12 @ 19:16:13
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0