Är det jul eller?

Jag har verkligen Zero julkänsla detta år. Ganska tråkigt faktiskt för det brukar vara ganska mysigt, jag brukar alltid lyssna på jullåtar men nu är jag så förjävla trött på dom efter att dom spelar samma skitlåtar i H&M-butikerna om och om och om igen! Dessutom har jag ju redan haft julafton. Vi skulle dock få en julklapp idag som dom sparade, men...tydligen så har Patrik råkat få med sig dom upp till Idre. Vafan då. Men jag överlever nog.
Nu ska jag göra naglarna och sen ska pappa och jag åka till kyrkogården! Ja, ha en god jul då.
Eftersom jag inte har någon bra julbild kan jag bjuda på familjen Kardashians julkort för detta år:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0