dagens flört

Fick jobba på herravdelningen idag, ganska skönt faktiskt. Inte lika mycket kläder att hålla reda på och inte lika mycket kunder som letar efter "typ en tröja med ränder på".
Var dessutom en svart man som flörtade med mig, ganska obekvämt men komiskt. Han höll upp två tröjor och sa: "Hey if I was your dude, which one would you choose?". Och så sa jag den ena för den var snyggare, såg sen att han stod i kön till kassan med den tröjan i handen. Tyvärr var jag tvungen att öppna en kassa till och självklart var han nästa på tur. Han frågade med jamaikanskt uttal: "What's your name?" med ett brett leende. Sen när han hade betalat och så lutade han sig framåt och sa: "You have the most beautiful eyes I have ever seen" och verkligen tittade rakt in i min ögon, som sagt, ganska obekvämt. Jag typ fnittrade lite och sa "Thank you, have a nice day." Sen kunde jag inte sluta le för mig själv för det var så komiskt på nåt sätt. Haha ja, snygg var han inte i alla fall.
Så, nu har ni fått återuppleva mitt roliga ögonblick för dagen! Fun, ey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0