11 h

Har jobbat heeela dagen idag. Började kl 09.45 och skulle jobba tills kl 20, tills mitt på dagen då jag blev tillfrågad om jag ville jobba över 1 timme...ja, när jag ändå skulle jobba sent så gjorde 1 timme ingenting. Money, money.
Fick vara på barnavdelningen, gillar det inte direkt. Speciellt inte när 2 mammor har med sig typ 6 barn som skriker konstant och springer runt överallt och bakom kassadisken! Jävla ungar. Och mammorna gör absolut Ingenting, bara står där som om de vore döva. Idioter.
Jag köpte iaf ingenting idag, klapp på axeln till mig. Dock så la jag undan ett par byxor från barnavdelningen :P tänkte prova dom och se om de passar, ganska liten chans eftersom jag har världens bredaste höfter...men de kostade 50 spänn på Rea så varför inte? :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Jag var faktiskt inne på H&M! Men om du stod på barnavdelningen var det väl anledningen till varför jag inte såg dig... :/

2010-08-05 @ 19:47:29
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

förmodligen :)

2010-08-05 @ 20:20:10
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0