What is love?

Jag har nu ett tag varit ganska säker på vad jag ska ha på mig i morrn på vår studentskiva, men idag när jag skulle prova det...såg det förjvligt ut! PANIK. Jag hade nämligen tänkt sy fast hjärtan av tyg på en hallonrosa klänning, men det såg ju ut som om en 10-åring skulle ha den =/ Så därför provade jag på en vit klänning, men nej då klagade mamma på att den var alldeles för kort och såg ut som ett nattlinne. Sen provade jag med en kjol och ett linne, det såg såå tråkigt ut. Till slut tog jag en svart klänning och provade med hjärtanen på, såg faktiskt ganska snyggt ut! Äntligen :)
Sen var det skorna som var lite problem. Har ett par snygga svarta med klackar från Italien, men dom ger mig skavsår. Sen har jag ett par svarta jag köpte på H&M från Jimmy Choo, men DAMN va höga dom är =/ jag kan ju fasen inte gå i dem...hälsenan trycks ju ihop till max! Jag tar nog de från Italien, jag hittade svart eltejp som jag får använda på skon :P hoppas det håller haha.
Lägger upp bilder efter skivan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0