Majblomma

När jag gick runt på stan både i tisdags och igår såg jag små flickor och pojkar som sålde majblommor och flera stycken kom fram och frågade om jag vill köpa, men jag hade ju inga kontanter så det blev inte av :( Jag har ju själv en gång också gått runt och sålt majblommor så jag ville ju verkligen köpa! För att vara snäll you know, kommer ihåg hur glad man blev när det var nån som äntligen ville köpa^^ Så till slut var jag tvungen att gå förbi en bankomat för att ta ut pengar. Sen såg jag en tjej på håll som såg sliten och trött ut, hon frågade lite segt om jag ville köpa och när jag sa att jag ville det sken hon upp och såg så himla glad ut :P haha. Då kände jag mig som en bra människa :) vilken god gärning va!



Är det någon anna som köpt majblomma? Eller kanske sålt det nån gång? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0