Idre

Efter 3 dagar i Idre är jag och Adrian nu påväg hem och sitter på tåget, härligt!
Det hela började med en sjukt bakis Camilla i bilen kl 07.00 på morgonen i söndags då jag sovit ca 2,5 timmar och var förmodligen fortfarande full, great och där skulle man sitta i 6 timmar. Jag och Adrian sov en bra bit på vägen men när vi vaknade började jag gnälla som F*N efter mat, för när jag är bakis måste jag ha mat..och det mycket! Så efter någon timme stannade vi vid McDonalds (woho, bästa bakismaten!) och åt tills jag började må illa. Bra.
När vi kommit upp till Idre åkte vi till fjället och hyrde snowboard för 2 dagar, både jag och adrian var sjukt taggade på att åka och nästa morgon gällde det. Fy fan säger jag bara. Det var förjävligt. Backarna var helt nypistade och STENhårda som asfalt och vi ramlade hela tiden, vi började faktiskt i en blå backe vilket kanske inte var så smart... Men efter att vi åkt ca 1/5 av backen och jag fått ett antal blåmärken så gav jag upp, jag gick uppför backen och bytte till skidor. Adrian tog sig faktiskt ner för backen men han bytte också :)
Nästa gång hyr jag en snowboardlärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0