Grattis Camilla!

Woho idag fyller jag 19! Mamma och pappa väckte mig kl 6 imorse med ljuvlig(?!) sång och presenter :) Jag visste det mesta jag skulle få, så det var lite tråkigt men jag klagar inte för jag har ju själv varit med och valt sakerna^^ Ikväll går jag och tjejerna ut, vi börjar nog på Soap Bar och fortsätter till Solidaritet. Har inte varit på nåt av de ställena så vi får se om det är bra :)
När servitören på vårat lunchställe hörde att jag fyller år idag sa han att jag skulle få en kyss, blev lite chockad först =/ innan han tog fram en chokladbit som kallas för Kyss på svenska :P haha thank god! Då blev jag bara glad istället :) 




Jag och chokladbiten jag fick på lunchen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0