ännu en födelsedag

Jahapp imorrn fyller man år, det här är nog första året det verkligen inte känns som jag fyller år. Man brukar ju alltid vara lite "excited" över det, men nope, inte i år. Jag ser dock fram emot att gå ut med kompisarna och förhoppningsvis få lite cash i present av föräldrarna! Det återstår att se...
Igår när jag var på banken en snabbis, visade jag mitt leg och när jag var klar sa han i kassan: "Oj förresten, grattis i förskott!" Haha då blev jag iofs glad :) Kul att det finns såna trevliga personer också.

Kommentarer
Postat av: Nero

Exakt!! Därför borde käringen på ica sagt grattis till mig på min födelsedag :P

2010-04-22 @ 16:50:36
Postat av: Karin

käringen?

2010-04-22 @ 20:46:03
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0