När man inte har något bättre för sig...

Höger- eller vänsterhänt: både och :)
Humör just nu: trött
Favoritgodis: lakrits
Kläder på mig just nu: mjukiskläder
Musik på just nu: Johnny Cash 
Läsk eller alkohol: läsk
Hur många kuddar sover du med: två eller tre
Favoritväder: soool
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 2
Bio eller promenad: kombination :) 
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Ja usch!
Det här är jag bra på: sova, shoppa
Chips, morötter eller godis? godis:)
Pizza eller hamburgare? hamburgare 
Skriver du dagbok? bara när jag reser
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? möjligtvis tatuera mig någon gång i framtiden
Stökigt eller välstädat? föredrar välstädat, men har oftast stökigt 
Är du rädd för blod? ja, mår typ illa... 
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? ja, fast jag suger på det:) 
Anser du att du är stark? nej :P
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? håller andan
Kaffe, te eller inget? te :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Stökigt eller välstädat? föredrar välstädat, men har oftast stökigt. Haha, ja det kan man ju verkligen säga!

2009-09-15 @ 19:31:49
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj vad du uppdaterar! Man hinner ju knappt med...

2009-10-04 @ 19:41:57
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

jajaja, det kommer :)

2009-10-06 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0